تبلیغات دینی در فضای مجازی


چندی پیش خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) مصاحبه‌ای با من داشت که در دو بخش منتشر شد. موضوع اصلی این مصاحبه تبلیغات دینی در فضای مجازی و مشکلات آن بود. از مهم‌ترین نکاتی که در این مصاحبه بیان کردم لزوم گسترش فعالیت‌های خودجوش مذهبی در محیط وب و لزوم احساس وظیفۀ تک‌تک افراد برای تاثیرگذاری در این فضا و استفاده از این فرصت بی‌بدیل بود. همچنین بر لزوم تعمیق و نظام‌مند شدن تبلیغات دینی در فضای اینترنت و آشنایی بیشتر متولیان فرهنگی کشور با اقتضائات و لوازم این فضا تاکید کردم.

   1  

مسیر فناوری اطلاعات کلیه حقوق مادی و معنوی برای نویسنده محفوظ است.